Archive for December, 2008

[photos] bukit antarabangsa mengamuk lagi
9 December 2008

ketika artikel ini ditulis, bukit antarabangsa dikejutkan dengan penemuan seorang lagi mayat yang merupakan korban ke-5 tragedi tanah runtuh di bukti Antarabangsa.Ape2 pon..takziah jek ah kat semua mangsa..2 je aku mampu tolong..wawawawa..rasa2nya xde kowt kenalan aku mampos kat situ.

Bukit Antarabangsa, memang dah banyak kali berlaku tanah runtuh ni..tapi yg biasa2 la..masalahnya,diorang aggap ni bende kecik,x amik berat langsung…xde yg nk pegi cek keselamatan bukit tu ke ape ke..bila dah jadi..baru nak kelam kabut..time tu la baru nak periksa keselamatan la ape la..

HohoHo..Nak diceritakan..aku penah gak duduk bukit AntaraBangsa ni..Dari Kecik..sampai lah darjah 5 sebelom pindah ke Penang. Ada sekali berlaku tanah runtuh time aku sekolah rendah..taun 2000 x silap..Aku datang2 sekola..punya la ramai yg xdatang..alasan..tanah runtuh..wahahahah..dan tempat yg berlaku tanah runtuh tu kat kawasan aku..

yg baru2 ni..jaoh sket..kat umah org2 kaya..haha..tu ar..harap je kaya..wat rumah kat tempat bleh mati awal..

highland Tower yg runtuh pon..kat bukit Antarabangsa..bekas2 tinggalan kat situ sekarang dah jadi sarang..bukan sarang binatang,,tapi sarang binatang bertopengkan manusia…Setiap kali tahun baru..ade je pesta seks dan sebagainya..Mana la x jadi tanah runtuh selalu..Allah dah tunjuk..xsedar2..ni ada foto sket..harap dijadikan iktibar.

Lagi gambar di bawah.. Kudos to Extremist Thinker