Archive for August, 2007

Majlis Anugerah Kecemerlangan
18 August 2007

Bismillahirrahmanirrahim ….

Semalam, 17 Ogos 2007, sekolah ana ada buat M.A.K…. so, dapat la ana balik awal dari KISAS 2 hari … sebenarnya dapat balik awal sehari jek … tapi buat pala balik awal … heheh … kitorang balik petang rabu sampai kul 12.00 malam …

Khamis pagi tu … x tau nak wat ape … ana pon pegi la melawat skolah ana dengan berbekalkan PSP ana … ingat nk ajak geng tp smua x nak pegi … terpaksa la pegi sorang diri… malu gak aa nk pegi sana …. terpaksa dipandang oleh semua … heheh … balik dalam pukul 2.30 … time nk balik la lagi la cegar … ramai org tgh menunggu bas …

Petang tu pukul 6.50 ana datang balik sekolah … heheh .. kali ni nak tido sana lak … ana dengan syahmi jek budak kisas yg tido sana … macam2 la sembang … pasal pelajaran la, kisas, a**k la dan sbg… malam tu ana ingat nk bagi tazkirah .. tp dah diambil alih oleh ust. aZLi .. heheh … x der a .. tipu je .. syahmi la sembang nk bg tazkirah … tp suruh2 aNA lak … terpaksa la jadi imam isya’ tu … sonok woooo ….

Pagi tu ana bangun pukul 6.50 (astaghfirullahalazim) … begitulah kebiasaan kalau dok kat IrsHad … heheh … bangun2 .. pegi surau … pastu balik mandi … dalam 7.30 pagi .. syahmi ajak ana pegi makan kat kedai luar … makan la roti telur sekeping ngan milo ais pagi2 tu … then … ada raptai hari anugerah … malu2 nk masuk dewan tu .. dah la ada 2 orang jek budak luar …. bangga pon ade … dapat tgk muslimat irshad yg dah la x nampak … nama pon banyak dah lupe sejak duduk kisas … makan la kat kantin lak pastu … pastu sorang lagi sahabat ana dari kisas datang … zaimfauzan … hemm .. sembang la sampai pukul 12.00 t/hari tu .. dan terus balik …

Lepas solat jumaat … dalam pukul 3.10 ptang tu baru nak bertolak dari rumah .. pukul 3.30 baru sampai … spatutnya stat pkul 3.00 … hahah … mula2 datang tu … Ust. Zakaria baru baca doa … panjang betul … terpaksa la ana berdiri dulu sebelum carik tempat duduk … pastu ada ucapan ydp pibg, pengarah, dan pengetua … masa perasmian bulan kemerdekaan tu ada gimik

gimik merdeka

… pastu koir bahtera merdeka …

pastu barulah stat … stat dengan f1-f6 atas … pastu baru stat dengan pmr … pehh .. bangga doh … sempat nk tengok kamera …kat sana ada 2 org sahabat ana yg pegi mtd tu … masa nk amik hadiah kena kawat … pehh … mantap … pastu kitorang pegi la makan …. makan kat pondok tu jek …pastu terjumpa lak dengan si fathin hanim tu … sempat lak dia bagi ana kerja sekolah ….aduss … banyak gile ….

amik hadiah

zaim, khairi dgn amir

makaan

menyanyi

Advertisements